Förlåt ♥

Hej alla sötisar! ♥
FÖRLÅT för att jag inte har bloggat, jag har helt enkelt inte hunnit... Hoppas att det är ok.
Jag har precis kommit hem från school och min kör, kören är faktist rolig men mest för att man får sjunga, HIHI ♥
Jag fick inte mina converse igår men idag så har mamma dom! Jag kan inte vänta tills jag får se och prova dem! I`M EXCITED! Tror att det stavas så.
Såg ni på Biggest Looser Sverige igår då? Det gjorde jag. Ikväll så börjar IDOL 2010, jag längtar ♥
Hoppas att det är några riktigt bra! Ikväll så är det auditions i Stockholm. Där bor jag! ♥
Det är ju match ikväll också, Sverige mot San Marino. Man får väl försöka kolla lite på det också.
Nu så lyssnar jag  på Party In The U.S.A med Miley Cyrus på spotify.
Nu så måste jag gör läxorna (boring), jag bloggar mer sedan (ikväll).

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: ebba

är party in the usa din älskling låt

2010-09-07 @ 20:01:33
Postat av: Elin

Nej men jag gillar den :D

2010-09-07 @ 21:04:10
URL: http://elinbloggaromliivet.blogg.se/
Postat av: ebba

okej .det värkar som du älskar den

2010-09-08 @ 14:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0