Fredag :D

Hej! Är fortfarande sjuk men känner mig lite bättre i alla fall. Jag har varit hemma från skolan idag. Hoppas att jag inte missade så mycket :-)
Ikväll så är det fotbollsmatch, Sverige mot Ungern. HEJA SVERIGE! ♥ Min mamma och pappa ska dit.
Ikväll så ska jag se på en film som heter Trubbel I Paradiset. Hoppas att den är bra!
Jag skulle egentligen sova över hos en kompis och gå på akademiträning i fotboll men nu när jag har blivit sjuk så... Skit också!
Skönt att det är helg nu i alla fall. På måndag så får jag mina efterlängtade vita höga CONVERSE!!!
Hoppas att jag är helt frisk då! På södag så har jag ju fotbollsmatch också, jag spelar i BP. Efter matchen så ska vi gå och se Djurgården mot Lindköping (damer).
Imorgon så fyller min brorsa år. Jag vill värkligen bli FRISK!
Nu så lyssnar jag på Carlifornia Gurls med Katy Perry. Jag skulle inte kunna leva utan music! ♥

Jag bloggar mer sedan. Kram ♥



Svenska Landslaget som kommer vinna! :)

Kommentarer
Postat av: ebba

ska du få vita converse !!!!!

2010-09-03 @ 20:30:35
Postat av: Elin

Ja, från England

2010-09-03 @ 20:32:29
URL: http://elinbloggaromliivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0