Trött...

Gäsp... Hej! Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte hunnit... Sorry.
Idag så har jag haft fullt upp! Först så hade jag fotbollsmatch mot Saltis (Saltsjöbaden) och jag fick stå målvakt första halvlek (hjälp!). Vi förlorade tyvärr med 2 -1, vi kämpade i alla fall.
Sedan så åkte jag hem och tog en snabbdusch och bytte om, sedan så stack jag och en kompis till BP dagen på Grimsta (jag spelar i BP), det var massa gratis saker där! :)
Sedan så stack jag hem och bytte om igen, efter typ en kvart så cyklade jag och mötte mitt fotbollslag.
Vi skulle nämligen på Djurgården mot Lindköping (HEJA DIF!). När vi kom dit så var det en tjej från DIF som pratade med mitt lag om hur deras taktik var och sånt. Det blev 0 - 0. Efter matchen så fick vi autografer, jag fick 24 stycken! Visste ni föresten att alla i Lindköping är proffs! Alltså att fotboll är deras yrke, de får betalt för att spela.
Sedan så åt jag en sen middag när jag kom hem. Jag är helt slut!
Igår så var vi på Grill och åt, det var jätte gott! Jag åt en hamburgare och en créme brulée (vet inte hur det stavas). Nu så ska jag nog ta ett bubbelbad, skönt va!
Kanske gör en ny duell eller något sådant.

Puss ♥

VS  = 0-0 ♥



Kommentarer
Postat av: ebba

DIF ÄGER <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-05 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0