Bloggar =D

Här kommer en lista på vilka bloggar jag läser! ♥

1. www.kissies.se



Är så överdriven att det blir kul och man skrattar mest åt henne :)

2. www.kenzas.se



En bra förebild och jag dööör vad snygga kläder hon har. Ser upp till henne ♥

3. www.rebeccajansson.se



Hittade bara en gammal header men det här är Rebecca Jansson. Ni känner kanske igen henne från lilla melodifestivalen. Fina bilder och skriver om allt möjligt, verkar vara en snäll och gullig tjej. ♥

4. www.fokis.se



En söt tjej som uppdaterar ofta, har fina bilder och en cool stil.
Extra roligt att läsa är det nu när hon har flyttat till Thailand.

5. http://chloeschuterman.chic.se/



Nathalie Schutermans dotter Chloé skriver om mode och en del annat.
Kul att läsa! :)

6. www.thecuteblogg.blogg.se

Min kompis Karin som skriver, extra kul för mig att läsa eftersom att jag känner henne. ♥

7. www.loveassi.blogg.se

Samma sak fast min kompis Astrid som skriver ♥

Nu vet ni lite bloggar!

Puzzz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0