Bloggar igen! ♥

Hej allihopa! Okej, typ ingen läser  min blogg nu men snart kanske :)
Jag har typ inte bloggat på tusen år käns det som så ny ska jag börja igen!
Tänkte även skapa en ny kategori här i bloggen, ni får se mer sedan!
Jag håller på att bli förkyld!! Inte kul... På lördag åker ju jag till fjällen och då kan jag inte vara sjuk!
Idag i skolan så kollade vi på en jättebra film som heter "Edwards Scissorhands" som handlar om en kille som har saxar som händer. Rekomenderas verkligen! Johnny Depp spelar huvudrollen och Tim Burton (stavning?) har reggiserat den.
Vi var också på Åkeshov och simmade med skolan men jag fick inte eftersom att jag håller på att bli förkyld :C Tänkte göra en lista sedan om vilka bloggar jag läser :D
Klockan halv fem så ska jag hem till Astrid och hon, Karin, Emelie, Ebba och Frida har fixat en överraskning till mig efter som  jag har fyllt år! Me LIKE! ♥ Jag ska också få presenter, NICE :)
Jag berättar vad överraskningen var ikväll eller imorn.

Puss ♥



Filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0