Sjuk :C

Hej bloggen!
Sliten chey här... Jag är nämligen sjuk! Hatar att vara det. Skönt att det är fredag iallafall :)
Det var jättekul igår och tack så jättemkt tjejer. ♥ Ebba, Astrid, Emelie, Karin och Frida  överraskade mig med att fixa spa! Det var så himla skönt och jag fick bada och sedan masserade dem mig. De hade också fixat godis och chips som jag kunde smaska i mig, när det var dags för att äta tacos så var jag redan dundermätt (fick i mig en tacos ändå, haha). Jag fick lite presenter också som jag visar med bilder i nästa inlägg.
Imorgon åker jag till fjällen för att åka skidor. Yippie! ♥ Skidor är bäst. Snart så ska jag kolla på top model på 3:an. Älskar det programmet. Är sugen på att göra ngn duell eller ngt sedan. Får se...
Ikväll ska jag typ ära sushi (stavning?) och käka en massa popcorn. Hehe.
Håll utkik efter ett till inlägg snart och troligen ett ikväll :D

Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0